Uitslag Gouden Dennenappel 2015

Maandag 14 december maakten de schermers uit de groepen 2 en 3 zich klaar voor het roemruchte Gouden Dennenappeltoernooi.

De teams werden ingedeeld door Bjorn en John. Veel schermpartijen, een mooi wapengekletter, leuke teams van jeugd en volwassenen.  Ieder team heeft er wel een gewonnen. Zoals gebruikelijk bij een competitie heeft het ene team wat meer gewonnen dan de ander. De jeugdschermers lieten goed van zich horen; zij schermden vele partijen en wisten dat goed vol te houden; mooi gedaan.

De klok tikte door, half 10; de laatste partijen werden verschermd. John maakt de balans op om de grote vraag van deze avond te kunnen beantwoorden;  Wie wint de Gouden Dennenappel 2015? Sven, geassisteerd door Bjorn mochten de wisseltrofee in ontvangst nemen. Proficiat heren.

Bijzondere aandacht ook voor Leentje die een speciale, overheerlijke surprise taart had gebakken. In 2016 ook maar een bakcompetitie organiseren?

.

GDA 2015