Inloopavond

Jeugdleden (tot 16 jaar) kunnen maandelijks gebruik maken van onze inloopavonden, de eennalaatste maandag van de maand). Zie voor exacte data onze agenda. Deze kennismaking is kosteloos. Ben je op de inloopavond geweest dan is de training daarna ook gratis. Kortom, 2 gratis trainingen om te kijken of de schermsport iets voor jou is.

De tijden voor de inloopavond zijn van:
tot ca 10 jaar van 18.45 – 19.30 uur of
als je ouder bent dan 10 en jonger 16 jr dan kom je van 19.30 – 20.30 uur.

Wat heb je nodig?
Sportkleding; t-shirt met lange trainingsboek en (binnen)gymschoenen (niet met zwarte zool!)
Na de training is er gelegenheid tot douchen.

Aanmelden: per e-mail  secretaris@deventerschermvereniging.nl onder vermelding van je naam, voornaam en je geboortedatum.

Introductiecursus
Volwassenen kunnen tweemaal per jaar deelnemen aan ons introductiecursus.

Gastschermers
Tijdens de inloopavond is het tevens mogelijk om als schermer van een andere vereniging te komen schermen. Dit is eveneens kosteloos. Wel vinden we het prettig als je even meldt dat je komt, dat kan via secretariaat@deventerschermvereniging.nl

Alle overige trainingsavonden ben je natuurlijk ook van harte welkom, maar dan alleen om te komen kijken. Meteen meedoen is dan helaas niet mogelijk. Meestal is er wel iemand aanwezig die je van alles kan vertellen over het schermen en onze vereniging.