Sponsor gezocht

20141221_102738Voor ons mobiele aanwijsapparaat zoeken wij een sponsor. Het rode vlak aan de voorkant van de mobiele kist is gereserveerd voor een bedrijf of organisatie die zich wil profileren.

Het aanwijsapparaat staat natuurlijk wekelijks opgesteld tijdens onze trainingen, daarnaast staat de kist bij alle JPT’s opgesteld.

Ons mobiele aanwijsapparaat trekt sowieso veel aandacht, de meeste verenigingen sjouwen met losse tassen en kisten. Natuurlijk plaatsen we ons aanwijsapparaat ook nog eens langs het midden van de schermloper. Bij foto’s van de schermers staat het mobiele aanwijsapparaat, en daarmee dus de nieuwe sponsor, op menig foto die natuurlijk trots wordt gedeeld met familie, vrienden en via social media.

Heb je zelf belangstelling of ken je iemand die belangstelling heeft (of kan hebben), laat het ons weten. Je kunt daarvoor bij Jaap Wassink terecht, M 06 57 31 63 97.