Serious Request sponsortoernooi

Beste Schermer,

Zoals je misschien wel weet staat het Serious Request glazen huis van 3FM dit jaar in Enschede. Daarom gaan we vanuit DSV Gascogne een Serious Request sponsortoernooi organiseren, toepasselijk genaamd Serious Hits. Het toernooi zal natuurlijk recreatief zijn en bestaan uit voorrondes gevolgd door eliminaties. Er zal op de wapens Degen en Floret worden geschermd, zorg ook voor je eigen elektrisch materiaal (keelflap floret is niet verplicht). Daarnaast is het mogelijk om met ons na afloop nog wat te eten, bij voorkeur met je aanmelding even aangeven i.v.m. reserveren.

Het sponsor gedeelte houdt in dat je je laat sponsoren door familie, vrienden en collegae voor (bijvoorbeeld) €0.50 per treffer/tegentreffer. De sponsor kan ook een maximumbedrag aangeven. Natuurlijk is het helemaal vrij om ook extra sponsorpunten op te stellen (bijv. geldige Flèche of een teen-steek bij degen á € 0.50). Dit zullen we bij de inschrijvingen noteren.

• Wat: 3FM Serious Request Toernooi
  • Waar: Bij Gascogne te Enschede (adres Sportcentrum: Promenade 1 te Enschede)
  • Wanneer: Zaterdag 15 dec om 10.30 uur.
  • Deadline: Zaterdag 8 december via serioushits@gascogne.utwente.nl

Wij hopen jullie in groten getale te ontvangen in Enschede en we horen het graag (serioushits@gascogne.utwente.nl) als er nog vragen zijn!

Met sportieve groeten,
De Serious Hits Commissie van D.S.V. Gascogne