Regio Jeugd Assaut

RJA goed van start. Op het eerste schermtreffen voor de Jeugd in Oost Nederland namen tien jeugdschermers deel van Agilite uit Hengelo en uiteraard de DSV zelf.

Afgelopen zondag was de eerste mogelijkheid voor de jeugd om wedstrijdervaring op te doen tijdens het Regio Jeugd Assaut, een vriendschappelijk schermtreffen geïnitieerd door de DSV. De meiden en jongens hebben ieder negen partijen met en tegen elkaar kunnen schermen. De sfeer was goed zodat de tijd voorblij vloog.

Helaas konden vanwege de tijd een aantal jongens niet meer een partij op sabel schermen. De volgende keer wordt hier zeker tijd voor gereserveerd.

Zoals te zien op de foto hebben alle deelnemers een certificaat van deelname ontvangen. En de standen? Dat kun je aan de betreffende schermers zelf vragen, die hebben ze namelijk zelf bijgehouden. De organisatie hoopt de volgende bijeenkomst nog meer jeugdschermers uit de regio te mogen ontvangen.

Hierbij nog drie linkjes. De een is naar het fotoalbum met foto’s van het RJA en het ander is naar een artikel over de RJA dat is geplaatst in de Weekkrant.nl en het laatste linkje is naar de website van de gemeente Deventer die zo goed was om het verhaal ook op hun website te plaatsen.

FOTO’S

Gemeente Deventer | Deventer gastheer voor Jeugdschermers in regio