Musketier of Zorro?

Voor de allerkleinsten organiseert de Deventer Schermvereniging zaterdag 1 februari het Mini degen schermtoernooi Deventer. Jongens en meiden tussen zes en elf jaar komen van heinde en verre naar dit evenement om als beginnende schermer enige wedstrijdervaring op te kunnen doen.

Kruis jij met ons de degens?

Heb jij ook altijd al willen weten hoe het zou zijn om als een echte Zorro het gevecht aan te gaan met je tegenstander? Vind je een standaard sport maar niks of kun je er je draai niet vinden en ben je op zoek naar iets dat echt uitdagend is, iets dat compleet anders is? Misschien is schermen dan wel iets voor jou!

Kom daarom voor een eerste kennismaking met de schermsport naar het Mini degen schermtoernooi kijken en ervaar deze uitdagende en sensationele sport van dichtbij.Vanaf 11:30u gaan de jonge musketiers elkaar te lijf in sporthal ’t Haarhuus, aan de Ganzeboomsweg 5 te Schalkhaar. Tijdens het toernooi kunt u genieten van een kop koffie en een versnapering. Wanneer u in uw kind een echte Zorro of musketier in spe herkend of als u zelf interesse in een mogelijke scherm carrière heeft, dan is er uiteraard alle gelegenheid om informatie in te winnen bij de leden van de schermvereniging. Meer weten? Mail ons op secretaris@deventerschermvereniging.nl.

En garde!