Inloopavond blijft succesvol

Iedere maand stelt de DSV haar deuren open voor geïnteresseerde schermers. Dit kunnen zowel aspirant schermers zijn, zij die willen kijken of het schermen een sport is voor hen. Maar ook schermers van andere verenigingen zijn op zo’n avond van harte welkom om te sparren met mensen buiten de eigen vereniging.

Afgelopen maandag (15 november) was het weer zover en mochten we zowel bij de jeugd als bij de volwassenen een aspirant schermer ontvangen. Sinds vorig seizoen merken we dat steeds meer mensen onze vereniging weten te vinden. Het positieve is dat het merendeel van de aspirant leden ook besluiten om lid te worden van de DSV.

Vanwege de feestdagen in december is de eerstvolgende inloopavond in 2011 en wel op maandag 17 januari. Deelname aan de inloopavond kan na aanmelding bij ons secretaris viasecretaris@deventerschermvereniging.nl