Gouden Dennenappel 2012

Maandag 17 december brand de strijd weer los; alle schermers uit de groepen 2 en 3  schermen dan met elkaar om de Gouden Dennenappel 2012. We starten om 19.45 uur, de eindtijd staat nog niet helemaal vast. We maken het niet te laat voor de jeugd, het zal wel iets later dan gebruikelijk worden. Het wordt vooral gezellig, een hapje en een drankje hoort er namelijk bij.

Wij vragen julllie zelf iets lekkers te eten en/of drinken mee te nemen. Met zelfgemaakte lekkernijen stijg je natuurlijk in ieders achting.

Opgave aan deze heroische strijd gaat via John. Door opgave in de zaal of via njghartings@planet.nl. Opgave wat je inbrengt voor de gezellige ‘after party’ via Henk: secretaris@deventerschermvereniging.nl.

Moge het beste scherm-duo de fel begeerde Gouden Dennenappe 2012 winnen. Stijn en Bas hebben de eer van 2011 te verdedigen.