Gasttraining bij Agilité – Hengelo

Woensdag 31 mei jl. waren we om 19.00 uur uitgenodigd door schermvereniging Agilité in Hengelo voor een gezamenlijke schermtraining, ook Cascogne uit Enschede was aanwezig. Dit alles onder de bezielende leiding van de maîtres John en Marc-Phillip .
In totaal waren maar liefst 19 schermers aanwezig waarvan 4 van de DSV nl; Atze, Jari, Jannes en Raúl. Dit alles voor de voorbereiding van het NJK weekend van 10 en 11 juni as.
Marc-Phillip had 2 poules gemaakt en daarna werd er fanatiek geschermd en uitgedaagd. Het was mooi om zo’n grote groep schermers te zien en het wapen gekletter schalmde dan ook door de sporthal. Rond 20.45 uur was iedereen uitgeschermd en gingen we met een voldaan gevoel weer terug naar Deventer, waar een warme douche wachtte.
Deze training was een leuk en mooi initiatief en zeker voor een herhaling vatbaar. Deze komt al snel nl. donderdag 8 juni bij Cascogne in Enschede. Dit is tevens de laatse  voorbereiding voor het NJK. Op naar de grote dag 10/11 juni bij het NJK waar het allemaal moet gaan gebeuren.