Er kan weer getraind worden!

Beste leden, ouder en verzorgers,

Er kan weer getraind worden!

De indoor sportaccommodaties moeten nog steeds gesloten blijven, maar wij hebben de mogelijkheid om te trainen op het kerkplein in Schalkhaar (Timmermansweg 32, Schalkhaar). Locatie is voor de kerk.

Vanaf maandag a.s. wordt er getraind op het kerkplein. Zolang de gymzaal dicht blijft, zullen de trainingen op het kerkplein zijn. Tot en met 17 jaar mag er geschermd worden zonder de 1,5 m regel te hoeven handhaven. Jongeren van 18 tot en met 26 jaar mogen ook buiten sporten en hoeven dan geen 1,5 m afstand te houden.

De komende 2 maandagen (26 april en 3 mei) is het vakantie. Bij voldoende animo wil René-Michel een training verzorgen. De training start dan om 20:00 uur. Na de vakantie zijn de trainingen op reguliere tijden. Groep 1 van 18:30 – 19:30 uur, groep 2 en jongeren tot en met 26 jaar van groep 3 van 19:30 – 20:30 uur.

Omdat er buiten getraind wordt, zijn wij afhankelijk van de weersomstandigheden. Zijn de omstandigheden dusdanig dat er niet geschermd kan worden, dan zal de maître dit een uur voor aanvang training via de app aangeven. Hou daarom bij twijfel de app in de gaten. Let op: er wordt alleen aangegeven wanneer de training NIET doorgaat. Bij geen bericht gaat de training gewoon door.

Voor de kinderen die kleding huren van de club het volgende. De kleding mag na iedere training mee naar huis. Bij de start na de zomervakantie kan de kleding weer in de karren gehangen worden.

Er wordt redelijk strikt gecontroleerd op de 1,5 m regel. Zorg ervoor dat bij aankomst en vertrek zoveel mogelijk de 1,5 m regel gehandhaafd wordt. Ouders die blijven kijken, graag 1,5 m afstand houden van elkaar. Op die manier voorkomen we boetes en kan er buiten getraind blijven worden. Er zal ontsmettingsmateriaal aanwezig zijn.

Aangezien de trainingen weer beginnen, zal per 1 mei a.s. de contributie ook weer opgestart worden. Via ClubCollect krijgen jullie daar bericht van.

Namens bestuur en maîtres,