Coronavirus update

Beste leden, ouders en verzorgers van leden,

In verband met het coronavirus het volgende.

Iedereen in Nederland blijft thuis bij verkoudheid-, koorts- of hoestklachten en vermijdt sociaal contact. Daarom vragen wij de leden om bij genoemde klachten thuis te blijven. Als iemand gezond is, geen klachten heeft, maar zich niet happy voelt te komen, blijf gerust thuis, voel geen verplichting.

In verband met het virus hoeft er bij het afgroeten van de schermwedstrijd geen hand gegeven te worden. Zo proberen we gezamenlijk de risico’s zoveel mogelijk te beperken.

Vanaf maandag 16 maart 2020 schermen we alleen met eigen materiaal, dus geen gezamenlijk gebruik van handschoenen, maskers en (handgrepen van) wapens. Heb je geen eigen materiaal, blijf dan thuis.

Als bestuur volgen wij de richtlijnen van de KNAS, het RIVM en de overheid.

Mocht er nieuws te melden zijn, dan zullen wij jullie per e-mail op de hoogte houden. Hou verder de website in de gaten voor het laatste nieuws.

Met vriendelijke groet,

Namens bestuur DSV