Vrijetijdsmarkt: 7 september

Jaarlijks organiseren het Deventersportbedrijf en het Kunstcircuit De Vrijetijdsmarkt. Dit jaar op zaterdag 7 september in de Lebuinuskerk van 11-16 uur.

Naast infostands waar het publiek zich kan informeren over cursussen, verenigingen en het aanbod van diverse instellingen, zijn er ook verschillende presentaties, workshops en demonstraties. De DSV is een graag geziene gast, schermen trekt altijd publiek en omdat we wel een paar nieuwe leden kunnen gebruiken nemen we dit jaar weer deel aan de vrijetijdsmarkt.

We zoeken een aantal jeugd- en volwassen leden om de stand op  te bemannen (of vrouwen). We proberen nog wat ruimte te krijgen voor een schermdemo, dat is natuurlijk het allermooiste.  Heb jij tijd om de 7e september anderen te vertellen hoe leuk schermen is? Geef je dan op via voorzitter@deventerschermvereniging.nl.