Top Training met yoga sessie: 2 december

Op zaterdag 2 november om 10:00u ’s ochtends worden jullie weer verwacht voor een TopTraining voorafgegaan door de maandelijkse yoga sessie. De gehele training duurt tot circa 13:00u. Elke 1e zaterdag van de maand is er een Top Training in de sporthal Kei 13 aan de Wezenland 582 in Deventer (10.00 tot 13.00 uur). De agenda van alle activiteiten vind je op dnlsports.nl/top-trainingen. Kruisbestuiving in sport raakt steeds meer in zwang. Ook bij de Deventer Schermvereniging zijn wij ons hier van bewust en zijn begonnen met de invoering van yoga trainingen voor schermers.

Mocht je op zaterdag ochtend geen tijd hebben voor de yoga training en Top Training dan zijn er ook andere sportieve kruisbestuivingen mogelijk om je schermprestaties te verbeteren: http://academyoffencingmasters.com/blog/importance-cross-training-fencing/