Schermkamp

Schermkamp 2014Vier schermverenigingen uit de regio organiseren een Schermweekend voor de jeugd! Vorig jaar hebben de jeugdleden van de DSV die aanwezig waren een heel leuk weekend gehad. Lees en bekijk hier hun ervaringen. Het weekend staat natuurlijk in het teken van schermen, maar ook voor andere activiteiten en ontspanning is er ruimte. Een definitief programma volgt nog.

Het vindt plaats van vrijdag 5 t/m zondag 7 juni 2015. De andere deelnemende verenigingen zijn: Schermvereniging Valiant (Nunspeet), Schermvereniging Agilité (Hengelo) en als nieuwkomer Schermvereniging Ermelo.

Na afloop van een gezamenlijke schermtraining vrijdagmiddag 5 juni in ‘t Harde vertrekken we naar groepsaccommodatie “Scouting Verbraak Margriet ”, Strokelweg 6, 3847 LR Harderwijk, waar we twee 2 dagen zullen verblijven.

Deelnemers nemen zelf matras / luchtbed, slaapzak e.d. mee. De kosten bedragen € 40,-  per deelnemend kind, waarvan € 20,- bij inschrijving voldaan dient te worden (bij annuleren wordt dit bedrag niet terugbetaald).

Vrijwilligers
Voor de organisatie van dit schermweekend zoeken wij ook ouders/verzorgers die bereid zijn om als begeleider mee te helpen (en ook blijven slapen!), om dit weekend succesvol te laten verlopen. U kunt dit (en de eventuele beschikbaarheid van/tot) onderaan het inschrijfformulier kenbaar maken. Uiteraard zijn hieraan geen kosten verbonden.

Mocht u vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Susan en Melchert Rijks
Ouders Jasper Rijks (groep 2