Schermdemo: WC Colmschate

Zondag 28 september vindt weer de jaarmarkt plaats in winkelcentrum Colmschate, de Flora. De zondagmarkten op Colmschate trekken altijd veel bezoekers, zowel uit de wijk Colmschate, de Vijfhoek en diverse andere wijken en regio’s. Dit jaar is ook de DSV van de partij met een volledig dagprogramma. Voor alle bezoekers de gelegenheid om kennis te maken met de schermsport; door te kijken en om zelf mee te doen.

Op de parkeerplaatsen voor Buitink Sport 2000 mogen we onze schermsport vertonen. Het programma moeten we nog definitief maken, we denken aan:WCFlora

• Schermdemo’s op verschillende wapens, jeugd en volwassenen
  • Toneelschermen demo (Patrick en René Michel nemen hierin het voortouw)
  • Prikken op schermpop (electrisch vest met daarover t-shirt met gaten)
  • Eventueel korte clinic
  • Kraampje met informatie over schermen en DSV (bv video)
  • Bekende schermers in beeld? Wie weet wat het NJK in juni gaat opleveren voor de DSV

Reserveer alvast zondag de 28e september in jullie agenda. We hebben iedereen nodig om ons deze dag op de kaart te zetten. En vervelend is het zeker niet, het wordt zoals altijd goed weer en de sfeer is opperbest.

We horen graag als jullie ideeën hebben om dit evenement te doen slagen voor winkelcentrum Colmschate en voor de DSV, stuur dan een email naar: voorzitter@deventerschermvereniging.nl

Aansluitend willen we ons jubileum vieren, lees verder….