Ouder-Kind Schermen: maandag 8 juni

Maandag hebben de trainers ‘Ouder-Kind Schermen’ voor groep 1 en 2 op het programma staan. Dit is elke keer een leuke happening. En de kinderen vinden het fantastisch om met de eigen ouder(s) te schermen. Dus beste ouders; schraap je moed bij elkaar, trek de sportieve schoenen aan en ontdek wat jouw kind mee maakt onder dat masker. Voel je welkom, geneer je niet (het gaat om de fun niet om de prestatie) en stap maandagavond samen met je kind op de loper!

Voor de senioren (groep 3) is er het Vriendje-Vriendinnetje schermen. Dus vraag die buurvrouw, oude strijdmakker uit dienst, die leuke collega, etc. en vul maandagavond de schermzaal met enthousiaste beginnelingen die we misschien op het spoor kunnen zetten van onze mooie schermsport of gewoon een keer een leuke sportieve avond willen beleven.