Jeugd Punten Toernooi: zat 19 november Klarenbeek

Zaterdag 19 november komt de jeugd van Nederland schermen in Klarenbeek. De jeugd van de Deventer Schermvereniging is zaterdag 19 november gastheer voor 100 jeugdschermers.

Alhoewel de Degen het meest favoriete wapen is zijn ook de twee andere wapens vertegenwoordigd; het Floret en het meer explosieve Sabel. Het JPT is voor beginnende schermers de manier om scherm- en wedstrijdervaring op te doen. De gevorderde schermer gebruikt het JPT als extra wedstrijdoefening, ondermeer ter voorbereiding op het NJK.

Het evenement in MFC Klarenbeek is vrij toegankelijk voor het publiek en is zeker een bezoekje waard. Vrijwilligers van de DSV zijn tussen 13.00 en 16.00 uur aanwezig om belangstellenden te informeren over de schermsport.

Uiteraard neemt de jeugd van de DSV zelf ook deel aan het toernooi;

Locatie: Multifunctioneel Centrum De Pauw  aan de Bosweg 14  te  Klarenbeek

Tijden:
Schermers melden zich tussen 12.00 en 12.30 uur.
Opening toernooi 12.45 uur, aanvang partijen ca 13.00 uur.
Afsluiting 16.00 uur.

De toegang is gratis voor bezoek en belangstellenden. Tussen 13.00 en 16.00 uur is er het meeste te zien.