Introductieles schermen: 19 januari

Ouderkind3De schermers van de DSV nodigt iedereen uit om te leren schermen. Maandag 19 januari organiseert de DSV daarom een introductiecursus voor iedere belangstellende van 7 tot 70 jaar. We vertellen je over de basisbeginselen van het schermen maar vooral ervaar je hoe uitdagend, soms moeilijk maar vooral hoe leuk schermen is.

Altijd al eens willen schermen of altijd al eens geschermd maar wil je het weer oppakken. Grijp je kans en geef je op voor de introductieles schermen op maandag 19 januari.
De jeugd tot 10 jaar is welkom om 18.30 uur, de jeugd tot 16 jaar om 19.30 uur en de 16-plussers starten om 20.30 uur in ’t Haarhuus in Schalkhaar. Meer informatie en aanmelden.

dRTV

Deventer RTV bestede zondag 19 januari in de rust van de voetbalwedstrijd Willem II – GA Eagles aan het Nieujaarsschermtoernooi en de introductiecursus.

Nieuwjaarsschermtoernooi
Zondag 11 januari vindt, traditiegetrouw, het nieuwjaarsschermtoernooi plaats in Deventer: het Ferrum Vetum (Futuri). Ook het publiek kan genieten van een gemoedelijke sfeer met schermpartijen op hoog niveau. Het evenement vindt plaats in SC ’t Trefpunt in Gorssel en is vrij toegankelijk voor het publiek en is zeker een bezoekje waard. Vrijwilligers van de DSV zijn aanwezig om belangstellenden te informeren over de

schermsport. Tussen 11.00 en 13.00 of van 14.00 tot 15.30 uur zijn de beste tijden om te kijken.

Lees meer over Ferrum Vetum (Futuri)