Introcursus beginselen scheidsrechter

Mede naar aanleiding van de deelname van diverse jeugdschermers aan het Jeugd Punten Toernooi, zie verder op onze site, zullen onze maîtres de komende drie weken de eerste beginselen van het scheidsen van schermwedstrijden bijbrengen. Ook wat stil gestaan bij welk schermmateriaal nodig is om  mee te kunnen doen aan schermwedstrijden.

De maîtres nodigen jullie van harte  uit voor deze cursus!

Doelgroep: voor alle ouders waarvan hun kinderen (gaan) deelnemen aan het JPT, maar ook voor schermers die nog meer over het scheidsen willen bijleren.

Data: drie  maandagavonden, te weten 28 januari, 4 februari en 11 februari
Tijd: 19.00 tot 19.45 uur
Praktijk: De laatste les gaan jullie zelf schermen en scheidsen. Want hoe leer je nu beter dan door het zelf te doen?! En het is nog leuk ook.
Praktisch: Geen kosten, de koffie en thee wordt verzorgd en de ouders van groep 2 kunnen hun kinderen natuurlijk meenemen; de maîtres zorgen er voor dat deze ook worden beziggehouden.
Opgave/inschrijven:  Niet nodig, voor vragen kunnen jullie terecht bij secretaris@deventerschermvereniging.nl

Tijdens de laatste avond, 11 februari, organiseren we  materiaal uitwisseling/shopavond, zie verder op onze site.