Gouden Dennenappel toernooi 2013

goudendennenappelHet jaar nadert zijn einde. Dat betekent dat we weer het schermjaar gaan afsluiten voor groep 2 en groep 3 met ons traditionele Gouden Dennenappeltoernooi. We houden dit toernooi op maandag 17 december as. En omdat de “oudjes” met de” jeugdigen” gaan schermen starten we om 19.30 uur. De trainers willen zo rond de klok van 21.30 u bekend maken wie zich de gelukkige winnaar mag noemen en de Gouden Dennenappel weer een jaar op de schoorsteenmantel mag zetten.

Na afloop willen we het jaar afsluiten met een hapje en een ( fris)drankje.

Wij begrijpen dat het voor een aantal kinderen wellicht te laat wordt.  Het toernooi is zo opgezet dat een kind op het door u gekozen tijdstip naar huis kan. Graag horen we dat wel even van te voren.

Om een goede wedstrijd indeling te maken is het goed om van te voren te weten wie er meedoen. Willen jullie je s.v.p. opgeven bij John; graag per e-mail: materiaal@deventerschermvereniging.nl

Denk jij denkt dat je met je maatje een ijzersterk duo vormt dan mogen jullie je samen als team opgeven. Anders wordt de koppeling van deelnemers door Björn en John gemaakt.

De volgende scherm-duo’s hebben voorgaande jaren de Gouden Dennenappel gewonnen:

Sarel en Bjorn – 2012
Stijn en Bas – 2011