DSV’s mini-degentoernooi

Dat smaakt naar meer: een eigen mini-degentoernooi

Op de terugreis van Venlo naar Deventer (zie verslag van ons bezoek aan het Jeugddegen Toernooi Venlo) werd de jeugdwedstrijd van d’Artagnan geëvalueerd. We vonden de wedstrijdformule prima, maar vooral ook sprak de prettige sfeer iedereen aan. Het idee werd geboren om in Deventer ook zo’n leuk mini-degen toernooi te organiseren.

Dus noteer in je agenda: zaterdag 1 februari 2014, 10.30 – 16.00 uur  in ’t Haarhuus; mini-degen toernooi.

De ouders van Otto en Jari (Charlotte Prinsen resp. Niels Hoevenaars zijn de drijvende krachten achter dit schermfestijn. Zij zoeken natuurlijk nog mensen die  meehelpen om ook van deze jeugdwedstrijd een leuke ervaring te maken. Mocht je in de schermzaal zijn dan mag je beide ouders aanspreken of later op de avond John Hartings. Via de nieuwsbrief en website zullen we jullie op de hoogte houden van de organisatie van de wedstrijd.

Dus  niet vergeten: hou zaterdag 1 februari 2014 vrij om er  samen met Charlotte, Niels en John een geweldig mini-degen festijn van te maken.