Club Scheidsrechtercursus

Voor alle ouders en de oudere jeugd organiseren wij een clubscheidsrechters cursus van 3 maandagavonden van 19.30 tot 20.30 uur.

Als er leden meedoen aan JPT’s zijn wij als vereniging verplicht een aanwijstoestel en scheidsrechters te leveren. De ouders van de deelnemende kinderen willen wij dan ook verzoeken om een club scheidsrechters cursus te volgens. De cursus bestaat uit 3 maandagavonden en wordt gegeven door KNAS scheidsrechter Remco Middelveld. De cursus wordt gegeven als uw zoon of dochter staat te schermen en bestaat uit een theorie en praktijk gedeelte. Ouders geven aan met deze cursus ook meer inzicht te hebben gekregen in het schermspel van hun kind.

Opgeven is niet nodig, we verwachten in ieder geval de ouders/verzorgers van de JPT deelnemers.

Mocht u vragen hebben dan kunt u terecht bij de maîtres.

PS: Na de cursus delen we jullie niet meteen in als zelfstandig scheidsrechter. Bij het JPT loop je eerst een keer mee met een ervaren scheidsrechter.

Data: Maandag 21, 28 september en 5 oktober
Tijden: 19.30 tot 20.30 uur
Waar: ’t Haarhuus, kantine boven de zaal
Kosten: Geen
Voor: Alle ouders/verzorgers en belangstellende oudere jeugd.